תנאי השימוש באתר

חוקי החנות המקוונת 

אנא קראו את תקנון החנות המקוונת במלואו לפני השימוש באתר https://makeupstore.co.il/. כללי החנות המקוונת מגדירים את התנאים והנהלים הכלליים למכירות המבוצעות על ידי La MakeUp Sp. z o.o. ממוקם בוורשה, פולין. דרך החנות המקוונת, וכן מגדירים את התנאים וההגבלות של השירותים האלקטרוניים החינמיים שמסופקים על ידי המוכר. 

 

1. הגדרות 

1.1. ימי עבודה הם הימים מיום ראשון עד חמישי, לא כולל חגים.

1.2. חנות מקוונת - פירושה חנות המוצגת בצורה של אתר אינטרנט הפועל בתחום המצוין בראש מסמך זה.

1.3. ספק - אדם או חברה המשתפים פעולה עם המוכר בתהליך אספקת הסחורה. רשימת הספקים זמינה בחנות המקוונת.

1.4. סיסמה - רצף של אותיות, מספרים או סמלים אחרים שנבחרו על ידי הלקוח בתהליך הרישום בחנות המקוונת, המשמשת להגנה על הגישה לחשבון הלקוח בחנות המקוונת.

1.5. לקוח - אדם טבעי אשר ניתנים לו שירותים בצורה אלקטרונית בהתאם לחוקים ולתקנות או על בסיס הסכם מכירת טובין בין הלקוח למוכר.

1.6. חשבון לקוח - דף נפרד לכל לקוח, שנפתח בשמו על ידי המוכר לאחר הרישום.

1.7. כללים - כללי חנות מקוונת אלה של החנות המקוונת.

1.8. הרשמה  - פעולה המבוצעת בהתאם לתקנון זה, הנחוצה על מנת שהלקוח ישתמש בכל הפונקציות של החנות המקוונת.

1.9. מוכר - La MakeUp Sp. z o.o. עם המשרד הראשי שלו בוורשה (02-672), ul. דומנייבסקה 37, loc. 17.6, NIP: 5252636585, REGON: 363029583, המוזכר בפנקס היזמים המתנהל על ידי בית המשפט המחוזי בוורשה, החטיבה המסחרית ה-12 של מרשם בית המשפט הארצי תחת המספר KRS 0000587427; דואר אלקטרוני: csuk@makeupstore.co.il.; מספר טלפון (בנושאים הקשורים לתמיכת לקוחות): +972 238 033 01, שהוא גם הבעלים של החנות המקוונת ומנהל החנות המקוונת.

1.10. סחורה - מוצרים המוצגים על ידי המוכר דרך החנות המקוונת.

1.11. הסכם מכירת טובין - הסכם בין הלקוח למוכר הנערך מרחוק בתנאים המפורטים בתקנון.

 

2. תקנון כללי ושימוש בחנות המקוונת. 

2.1. על מנת להשתמש בשירותים הניתנים על ידי המוכר באמצעות החנות המקוונת, ללקוח יהיה מספר טלפון פעיל וחשבון דואר אלקטרוני פעיל, הנדרש לצורכי משלוח.

2.2. כל הזכויות על החנות המקוונת, לרבות זכויות יוצרים, זכויות קניין רוחני על שמה, דומיין האינטרנט שלה, אתר החנות, וכן תבניות, טפסים, לוגואים, המפורסמים בחנות המקוונת (למעט לוגואים ותמונות המוצגים בחנות המקוונת לצורך הצגת מוצרים, שזכויות היוצרים שלהם שייכים לצדדים שלישיים) שייכות למוכר, וניתן להשתמש בהן בהתאם להנחיות המוכרות בכתב ובהסכמת המוכר.

2.3. המוכר יעשה מאמצים סבירים להפוך את החנות המקוונת לזמינה ומגיבה עבור המשתמשים בכל דפדפני האינטרנט, מערכות ההפעלה, סוגי המכשירים וסוגי החיבור לאינטרנט הפופולריים. הדרישה הטכנית המינימלית לשימוש באתר החנות היא Internet Explorer 11, Chrome 66, FireFox 60, Opera 53 או Safari 5 ומעלה, עם Javascript מופעל, קבלת קובצי Cookie הכרחי וחיבור אינטרנט זמין (תפוקה לא פחות מ-256 kbps). אתר החנות מותאם לרזולוציית מסך מינימלית של 1024x768 פיקסלים.

2.4. המוכר אינו רשאי לספק תוכן בלתי חוקי, והלקוח אינו רשאי להשתמש בחנות המקוונת או בשירותים החינמיים הניתנים על ידי המוכר, אם הדבר מפריע לחוק, הגינות או במקרה שהדבר משפיע על זכויותיהם של צדדים שלישיים. הלקוח לא ישתמש במשאבים ובפונקציות של החנות המקוונת כדי לבצע פעולות המפרות את האינטרסים של המוכר, כלומר, פעילויות פרסום של מוצרים אחרים; מיקום תוכן שאינו קשור לפעילות המוכר, פרסום תוכן שקרי או מטעה.

2.5. המוכר מצהיר כי אופיו הציבורי של האינטרנט והשימוש בשירותים אלקטרוניים עשויים להיות כרוכים בסיכון של קבלה ושינוי של נתוני הלקוח על ידי אנשים בלתי מורשים. לכן, על הלקוח להשתמש באמצעים טכניים מתאימים כדי למזער את הסיכונים שהוזכרו. בפרט, על הלקוח להשתמש בתוכנות אנטי וירוס ובתוכניות המגנות על זהות משתמשי האינטרנט. המוכר לעולם אינו מבקש מהלקוח לחשוף את הסיסמה לנציגיו או לצדדים שלישיים.

 

3. הרשמה דרך החנות המקוונת 

3.1. על מנת ליצור הזמנות בחנות המקוונת, הלקוח יכול לעבור את הליך הרישום ולציין את הנתונים הדרושים על פי השאלון. ההרשמה ניתנת ללא תשלום. רישום ויצירת חשבון הלקוח אינם נדרשים לביצוע הזמנה בחנות המקוונת.

3.2. בעת ההרשמה דרך החנות המקוונת, הלקוח מתחייב למסור מידע אמיתי ומדויק על עצמו ועל פרטי ההתקשרות שלו על מנת שמנהלת החנות המקוונת תעמוד בהתחייבויותיה ותספק את הסחורה בתשלום ללקוח.

3.3. בתהליך ההרשמה  דרך החנות המקוונת, הלקוח מציין כניסה (מייל) וסיסמה, אשר לאבטחתן אחראי הלקוח. הלקוח מתחייב שלא לחשוף לצדדים שלישיים את פרטי הכניסה והסיסמה שצוינו במהלך ההרשמה, לשמור נתונים אלו במקום בלתי נגיש לבלתי מורשים. הלקוח הוא האחראי הבלעדי לכל הפעולות המתבצעות מטעמו, כלומר שימוש בכניסה ובסיסמה שלו.

3.4. לאחר שליחת טופס ההרשמה המלא, יקבל הלקוח מיד אישור רישום מהמוכר לכתובת הדואר האלקטרוני המצוינת בטופס ההרשמה. ברגע זה נחתם הסכם, והלקוח מקבל את ההזדמנות לגשת לחשבון האישי ולבצע שינויים בנתונים שנמסרו במהלך ההרשמה.

 

4. הזמנה 

4.1. המידע המתפרסם בחנות המקוונת ייחשב כהצעת המוכר ללקוחות לכריתת הסכם מכירת הסחורה (הסכם).

4.2. כדי לבצע הזמנה בחנות המקוונת, עליכם להגיע לגיל התפוסה המלא בהתאם לחוקים החלים במדינת מגוריכם. אם אתם מתחת לגיל זה, עליכם לקבל אישור מההורים או האפוטרופוסים שלכם לבצע רכישות.

4.3. הלקוח יכול לבצע הזמנות בחנות המקוונת 24/7. כדי לבצע הזמנה דרך החנות המקוונת, הלקוח יכול לבחור את המוצרים המעניינים. הסחורה מתווספת להזמנה על ידי לחיצה על כפתור "קנייה" מתחת למוצרים המוצגים בחנות המקוונת, כך שתופיע בסעיף "סל  קניות" בחנות המקוונת. לאחר הוספת כל הסחורה ל"סל הקניות", ציון שיטת המשלוח ושיטת התשלום ב"סל  הקניות", הלקוח מבצע הזמנה על ידי שליחת טופס ההזמנה למוכר על ידי לחיצה על כפתור "תשלום" בחנות המקוונת. בכל פעם לפני ביצוע הזמנה למוכר, הלקוח מקבל מידע על העלות הכוללת של הסחורה והמשלוח הנבחרים, וכן על כל העלויות הנוספות, אם קיימות, שעליו לשלם בהתאם להסכם. על ידי ביצוע ההזמנה, הלקוח מקבל את הכללים ומסכם את ההסכם למכירת סחורה עבור הטובין בהתאמה עם המוכר.

4.4. המוכר שומר לעצמו את הזכות להתאים כל שגיאות טכניות ודפוס, טעויות, שגיאות הדפסה במידע על הטובין המתפרסם בחנות המקוונת, הן לפני ביצוע הזמנתכם והן לאחר ביצוע ההזמנה.

4.5. עם קבלת ההזמנה, המוכר ישלח ללקוח הזמנה אלקטרונית. המוכר שולח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני (אישור קבלה), בה הוא מציין את נתוני ההרשמה  שלו (במידה והלקוח רשם חשבון לקוח), קישור לתקנון זה, המהווה הסכם משפטי בין הצדדים, מחיר הסחורה שנבחרה ודרך התשלום והמשלוח האפשרית עם ציון עלותו, וכן מידע על כל התשלומים הנוספים שעל הלקוח לשלם על הסחורה על פי הסכם המכירה.

4.6. מועד עיבוד ואספקת ההזמנה ייקבע רק לאחר אישור העסקה על ידי נותני התשלומים ו/או הבנק. אם האישור האמור לא הוסדר תוך 3 ימי עבודה ממועד קבלת הודעת סירובם של ספקי התשלומים ו/או הבנק למתן אישור לעסקה, המוכר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה.

4.7. הזמנות המבוצעות על ידי ישויות משפטיות אינן מעובדות, אלא אם צוין אחרת במפורש ובמיוחד בחנות המקוונת.

4.8. כל המוצרים הנרכשים בחנות המקוונת כפופים לתנאי חוזה המשלוח. ללא קשר לשיטת התשלום ואמצעי המשלוח שנבחרו על ידי הלקוח, הסיכון לאובדן או נזק לסחורה מועבר כאשר הספק מוסר את הסחורה ללקוח.

4.9. הבעלות על המוצרים תעבור ללקוח עם תשלום מלא של מחירם.

 

5. מחירים 

5.1. המחירים עבור הטובין כוללים מע"מ, במידת הצורך. המחירים עבור המוצרים המוצעים מצוינים בחנות המקוונת של המוכר בעת ביצוע ההזמנה, ואינם כוללים עלויות משלוח וכל עלויות אחרות שהלקוח יחויב לשלם בהתאם להסכם. הלקוח יקבל את הפרטים על מחירים כאמור בעת בחירת אופן המשלוח והתשלום, טרם ביצוע ההזמנה.

5.2. המחיר הסופי של הסחורה כולל משלוח עשוי להיות שונה מהמחיר המקורי, בהתאם לשיטה שנבחרה, לאזור האספקה או עלויות נוספות אחרות, והמוכר אינו אחראי לשינוי במחיר הסופי של הסחורה.

5.3. המוכר שומר לעצמו את הזכות לשנות את מחירי המוצרים המוצעים בחנות המקוונת בכל עת וללא הודעה מוקדמת, ובלבד ששינויים כאמור לא ישפיעו על הזמנות שכבר בוצעו.

5.4. המוכר רשאי להעניק הנחות על המוצרים המוצעים בחנות המקוונת, בהתאם לחוקים החלים ולכללים שנקבעו על ידי המוכר. הכללים החלים על הנחות כאלה זמינים במקום שבו ההנחה מוצגת. ניתן להעניק הנחות בצורות שונות (למשל מבצעים, הנחות נאמנות הניתנות בנפרד, כתוצאה מהשתתפות בתחרות או סקר של לקוחות וכו'). לא ניתן לשלב סוגים שונים של הנחות בעת הזמנה ורכישה של אותו מוצר. כאשר הלקוח מחזיר סחורה עם זכות להחזר מכל סיבה שהיא, המחיר שיוחזר יופחת בסכום ההנחה החלה על הסחורה, ורק הסכום ששולם בפועל יוחזר.

 

6. תשלום 

6.1. הלקוח יכול לבחור אחת מצורות התשלום הזמינות בחנות המקוונת עבור המוצרים שהוזמנו.

6.2. במידה והלקוח בחר לשלם עבור הסחורה באמצעות כרטיס בנק, על הלקוח לשלם עבור ההזמנה את המחיר הנקוב בהסכם מיד עם ביצועה באמצעות אמצעי תשלום זמינים בחנות המקוונת. במידה והלקוח לא ישלם את התשלום, לא תבוצע הזמנה. במקרה שהלקוח לא יבצע את התשלום, המוכר ישלח ללקוח הצהרת ביטול מההסכם על מדיית נתונים לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח, שצוינה על ידי הלקוח במהלך ההרשמה.

6.3. אם הלקוח בוחר באמצעי תשלום הכולל ספק שירותי תשלום צד שלישי, הלקוח עשוי להיות מחויב לתנאים וההגבלות ו/או העמלות של צד שלישי כאמור. המוכר לא יישא באחריות אם אמצעי התשלום של צד שלישי כאמור אינו זמין או לא יעבוד בדרך אחרת עקב סיבות שאינן בשליטת המוכר.

 

7. משלוח 

7.1. המוכר שולח בשטח מדינת ישראל.

7.2. המוכר יספק את הטובין נשוא ההסכם ללא כל פגם.

7.3. המוכר מספק מידע על מספר ימי העבודה הנדרשים למשלוח ועיבוד ההזמנה בחנות המקוונת.

7.4. זמן עיבוד ואספקת ההזמנה המצוין בחנות המקוונת ייספר בימי עבודה.

7.5. הסחורה שהוזמנה מועברת ללקוח באמצעות הספק לכתובת המצוינת בטופס ההזמנה. בבחירת חברת שליחויות, הכתובת למשלוח תהיה הכתובת שצוינה על ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה (נבחרה כנקודת המשלוח הזמינה עבור הספק בהתאמה). הודעה המאשרת את המשלוח נשלחת על ידי המוכר לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח.

7.6. הלקוח מחויב לבחון היטב את החבילה שנמסרה בדרך המקובלת עבור חבילות מסוג זה. קבלת הסחורה על ידי הלקוח תהווה מסירה נאותה. במקרה של נזק או אובדן של הסחורה, רשאי הלקוח לבקש מעובד הספק למלא את הפרוטוקול הרלוונטי או להגיש תלונה למוכר בדרך אחרת.

7.7. המוכר רשאי לשלוח לכתובת הדוא"ל של הלקוח הזמנה למלא את טופס השאלה לאחר השירות. השאלות נשאלות על מנת ללמוד את דעתו של הלקוח על השירותים והמוצרים שלנו. הלקוח רשאי למלא את הטופס בהתנדבות.

 

8. סיום ההסכם למכירת סחורה, החלפה והחזרת סחורה 

8.1. ללקוח הזכות לחזור מההסכם ללא מתן נימוקים כלשהם, ללא פיצוי או קנס תוך 14 ימים קלנדריים מיום קבלת הסחורה על ידי הלקוח.

8.2. תקופת החזרה מההסכם תחושב מהרגע שבו הלקוח או צד שלישי שאינו הספק שבחר הלקוח יתחילו לקבל את החזקה בטובין או, במקרה של הסכם הכולל מספר סחורות הנמכרות בנפרד, בקבוצות או בחלקים, מהרגע בו הלקוח או הצד השלישי יתחילו לקבל את החזקה של החלק או הצד השלישי של הסחורה או המסמך האחרון שקיבל את הסחורה או מסמך מקבוצת המכס. מכירה, המאוחר מביניהם.

8.3. הלקוח רשאי לחזור בו מההסכם על ידי מילוי טופס הסיום המתאים בחנות המקוונת או על ידי שליחת מכתב סיום למוכר. הלקוח יודיע ללקוח לשירות התמיכה שלנו בכתובת csuk@makeupstore.co.il, בצירוף תמונות של הסחורה עליהן נראים בבירור הברקוד וקוד האצווה (אם יש כזה), או באמצעות פנייה למספר הטלפון: +972 238 033 01.

8.4. כדי לעמוד במועד האחרון, מספיק לשלוח את הבקשה לפני פקיעתה. פרטים נוספים זמינים בסעיף החזרות, שהוא החלק האינטגרלי שלו.

8.5. המוכר יחזיר מיידית, אך לא יאוחר מ-14 ימים ממועד קבלת בקשת הלקוח לביטול מההסכם, את כל התשלומים ששולמו על ידי הלקוח. המוכר רשאי לעכב את החזר התשלומים שהתקבל מהלקוח עד להחזרת הטובין.

8.6. המוכר שולט בתהליך ההחזרה ומשלם את עלויות המשלוח. במידה והצרכן המממש את זכות הביטול בחר בדרך של אספקת סחורה, שלא בדרך המשלוח הרגילה המוצעת על ידי המוכר, המוכר אינו חייב להחזיר את העלויות הנוספות שנגרמו לצרכן.

8.7. הלקוח מסכים שהטובין שנרכשו על ידו אינם כפופים להחלפה והחזרה במקרים הבאים:

8.7.1. חלפו יותר מ-14 ימים קלנדריים מרגע קבלת הסחורה;

8.7.2. לא חלפו 14 ימים קלנדריים מרגע קבלת הסחורה, אך נעשה שימוש בטובין, שלמות ו/או שלמות החבילה נשברה, חסרים תגיות/תגי מחיר וכו', או שהסחורה נמצאת ברשימת הסחורות שאינן כפופות להחזרה והחלפה על פי החוקים החלים, דהיינו סחורה אטומה שלא ניתן להחזיר מטעמי בריאות, או אם הסחורה נפתחה. 

8.8. הלקוח מחויב להחזיר את הטובין על חשבונו בצירוף הקבלה ו/או החשבונית, אם יש, במסירתם למוכר תוך 14 ימים מהיום בו מימש הלקוח את זכותו לבטל את ההסכם.

8.9. עם ההחזרה, על הטובין להיות באריזתם המקורית, ללא כל עקבות שימוש וללא פגיעה בסחירותם, למעט כאשר החוק החל קובע חריגים לקטגוריות מסוימות של טובין. הלקוח אחראי להפחתת ערך הטובין כתוצאה משימוש בו באופן בלתי הולם, תוך התחשבות במאפיינים ובתפקודו.

8.10. במקרה של קבלת טובין עם פגמים או טובין שאינם תואמים את הסחורה שהוזמנה, על הלקוח להודיע למוכר תוך זמן סביר ממועד גילוי הפגמים או אי ההתאמה. עם זאת, הודעה על פגם תיעשה תוך חודשיים לאחר שהלקוח גילה את הפגם או אי ההתאמה.

8.11. במקרה של פגם או אי התאמה של הסחורה, הלקוח רשאי לדרוש החזר, תיקון של הסחורה, אם הסחורה ניתנת לתיקון, החלפה בטובין דומים, הפחתה במחיר הטובין, ביטול ההסכם והחזר נזקים, אם יש כאלה.

8.12. כאשר נגרמו למוכר הוצאות בקשר לקיום ההסכם והלקוח חזר בו מההסכם, עומדת למוכר הזכות לעכב את הסכום המקביל של ההוצאות שנגרמו או לדרוש את תשלומם.

8.13. על המוכר להחזיר את התשלום באותו אופן תשלום בו השתמש הלקוח, אלא אם כן הסכים הלקוח באופן אישי לשיטת החזרה אחרת, שאינה כרוכה בעלות כלשהי עבורו.

8.14. במידה והלקוח ביצע תשלום לפי ההסכם בכרטיס בנקאי או במזומן במשלוח ומימש את זכותו לבטל את ההסכם, ההחזר מתבצע באמצעות הזמנת עסקה הפוכה בכרטיס ממנו בוצע התשלום או בחשבון הבנק הנוסף שניתן תוך 14 ימי עבודה מרגע ביטול ההסכם.

8.15. מידע נוסף על אפשרות החזרת סחורה ניתן למצוא בחנות המקוונת או לבקש מהמוכר באמצעות שירות התמיכה בדואר אלקטרוני: csuk@makeupstore.co.il, או באמצעות פנייה למספר הטלפון: +972 238 033 01.

 

9. אחריות וכתבי ויתור של המוכר

9.1. המוכר עושה כל מאמץ להבטיח שהטובין תואמים את התמונות והתיאורים המסופקים בחנות המקוונת. שים לב שצבעים מסוימים עשויים להיראות שונים מהצבע האמיתי של הסחורה, כשהם מוצגים במכשיר אלקטרוני. במקרים מסוימים, הסחורה עשויה להשתנות מתמונותיהן, אך בכל דרך שהיא תואמת את התיאור המוצהר של הסחורה בחנות המקוונת. בנוסף, עקב המיתוג מחדש של המוצר, מראה האריזה עשוי להשתנות. המוכר אינו נושא באחריות לעיצוב  אריזות המוצר על ידי הספקים.

9.2. המוכר אינו מצהיר או מתחייב שמוצרים מסוימים יהיו זמינים. הודעה על כך שהמוצר אינו זמין כעת, מצוינת בעמוד הרלוונטי של החנות המקוונת או לאחר ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.

9.3. המוכר מבטיח שהטובין יסופקו ללא פגמים פיזיים ומשפטיים. המוכר אחראי על הסחורה שנמסרה ללקוח אם למוצר יש פגם פיזי או משפטי ("האחריות").

9.4. ללקוח הזכות להגיש תלונה על הסחורה, ללא קשר אם היצרן או המוכר סיפקו אחריות מסחרית עבור הטובין.

9.5. בעת הגשת תלונה, הלקוח רשאי לבקש החזר של הסכום ששולם, הסרת פגם או החלפת הסחורה באחר התואם את המוסכם, או ניכוי מהמחיר.

9.6. התלונה תוגש בכתב לכתובת המייל שצוינה, בדואר או במשלוח לכתובת החברה. המוכר נותן גישה לטופס התלונה בכתובת https://makeupstore.co.il/.

9.7. בעת הגשת התלונה, הלקוח מפרט את נושא התלונה, הדרך המועדפת עליו לסיפוק התלונה, הסכום המבוקש וכן כתובת, מספר טלפון ומייל לתקשורת.

9.8. בעת הגשת התלונה, על הלקוח לצרף גם את המסמכים עליהם מתבססת התלונה, דהיינו:

א) קבלה או חשבונית;

ב) פרוטוקולים, מעשים או מסמכים אחרים (כולל תמונות) המעידים על אי התאמה של הסחורה עם המוסכם;

ג) מסמכים אחרים המבססים את התביעה לפי סיבה וסכום.

9.9. הגשת תלונה אינה מהווה מניעה להגשת תביעה.

9.10. אם במוצר יש פגמים כלשהם, הלקוח רשאי לדרוש את הסרת הפגם. במקרה שהסרת פגם בלתי אפשרית או בלתי סבירה עבורנו, רשאי הלקוח להגיש בקשה להפחתת מחיר או ביטול ההסכם. כמו כן, מחלקת התלונות עוסקת בפתרון הבעיה ומציאת הפתרון הטוב ביותר בכל מצב, למשל, אנו עשויים להציע לכם החזר או הנחה על מחיר הרכישה הבא. אלא אם צוין אחרת, הלקוח זכאי להשתמש בכל הנחה זמינה רק פעם אחת בכל רכישה ולא ניתן לשלב.

9.11. טובין ייחשבו פגומים, בפרט אם הם עלולים לגרום נזק גופני, או אם לא סופקו אזהרות או הנחיות לטיפול ושימוש הנדרשים מטעמי בטיחות או שאינם מתאימים בהתחשב בסכנה הכרוכה בטובין, או אם הם אינם עומדים בדרישות לאופי, כמותם, איכותם ותכונות אחרות שנאמרו על ידי המוכר, למעט המקרים המפורטים בסעיף 1 על כך, או 9, אם המוכר לא הודיע על כך למוכר, או 9. מאפיינים של הטובין, העלולים להשפיע על החלטת הלקוח לרכוש את הסחורה. לידיעתכם, רגישות מוגברת או תגובה אלרגית לסחורה שסופקה אינה יכולה להיחשב כשלעצמה כפגם במוצר.

9.12. הלקוח הזכאי לאחריות מחויב לספק את הסחורה הפגומה לכתובת המוכר על חשבונו, אלא אם כן הם צרכנים לפי החוק החל.

9.13. כאשר התלונה מסופקת על ידי החלפת הטובין באחר התואם לזה המוסכם, המוכר ישמור על תנאי האחריות המקוריים עבור הלקוח.

9.14. תלונות על הטובין הנובעות מהאחריות עשויות להיעשות תוך תקופה של עד שנתיים ממועד קבלת הסחורה, מבלי לפגוע בזכותו של הלקוח להגיש תביעה בקשר לפגם או אי התאמה אחרת בטובין בהתאם לדרישות הדין החל. המוכר נושא באחריות אם יתגלה פגם פיזי בתוך תקופה זו ממועד אספקת הסחורה ללקוח, אך תקופה זו אינה יכולה להסתיים לפני תום התאריך הנקוב על האריזה, ואם הלקוח הודיע למוכר על הפגמים לאחר שהלקוח קיבל את הסחורה או במהלך בדיקת הסחורה כאשר נמסר על ידי צד שלישי, אלא אם כן נמסר מהמוצר על ידי צד שלישי. התביעה להסרת הפגם או החלפת הטובין בטובין ללא פגמים, פוקעת גם בהתאם לתאריך התפוגה הנקוב על גבי האריזה. במהלך תקופה זו, הלקוח יכול לבטל את ההסכם או להגיש בקשה להפחתת מחיר עקב הפגם שנמצא בטובין. הלקוח אינו יכול לבקש ביטול ההסכם אם הלקוח לא הודיע למוכר על הליקויים במסגרת התנאים המצוינים בסעיף זה.

9.15. המוכר ישקול מיד, אך לא יאוחר מ-14 ימים ממועד קבלת הבקשה, את התביעה וימסור ללקוח מענה.

9.16. הלקוח אינו יכול לדרוש את סיום ההסכם אם אי התאמת הסחורה להסכם אינה משמעותית.

 

10. אחריות יצרן/מפיץ

10.1. מוצרים הנמכרים על ידי המוכר עשויים להיות מכוסים על ידי האחריות המסופקת על ידי יצרן המוצרים או המפיץ.

10.2. במקרה של טובין המכוסים על ידי אחריות מסוג כזה, מידע על זמינות ותוכן האחריות מוצג בכל פעם בחנות המקוונת.

10.3. תקופת האחריות משתנה בכל מקרה לגופו בהתאם למותג המוצר וליצרן/מפיץ שלו. מידע מפורט על האחריות ניתן למצוא בדרך כלל בהוראות למוצר או על אריזתו.

 

11. שירותים בחינם 

11.1. המוכר מספק ללקוחות שירותים אלקטרוניים בחינם:

11.1.1. טופס יצירת קשר;

11.1.2. ניוזלטרים;

11.1.3. חשבון הלקוח;

11.1.4. חוות דעת.

11.2. בתנאים רגילים השירותים המפורטים בסעיף 11.1 ניתנים 24/7.

11.3. למוכר הזכות לבחור ולשנות את סוג, צורה, זמן ואופן מתן הגישה לשירותים הנבחרים, עליהם יודיע ללקוחות בהתאם לתקנון זה.

11.4. שירות "טופס יצירת קשר" משמש למשלוח הודעה למוכר באמצעות הטופס הזמין בחנות המקוונת.

11.5. ביטול טופס שירות המשוב החינמי אפשרי בכל עת ומשמעותו הפסקת שליחת בקשות למוכר.

11.6. שירות 'ניוזלטר' יכול לשמש כל לקוח שממלא את כתובת הדוא"ל שלו באמצעות טופס ההרשמה שסופק על ידי המוכר בחנות המקוונת, או מתן נתונים בדרך אחרת בשדות המתאימים בחנות המקוונת. פרטי עיבוד הנתונים מצוינים במדיניות הפרטיות.

11.7. שירות 'חשבון לקוח' זמין לאחר ההרשמה בתנאים המתוארים בתקנון, ומשמעותו מתן דף מיוחד ללקוח בחנות המקוונת, המאפשר ללקוח לשנות את הנתונים שמסר במהלך ההרשמה, וכן לעקוב אחר מצב ההזמנות והיסטוריית ההזמנות, שכבר הושלמו.

11.8. לקוח רשום יכול להגיש למוכר בקשה למחיקת חשבון הלקוח, אך אם המוכר מבקש למחוק את חשבון הלקוח, ניתן למחוק אותו תוך 14 ימים ממועד הבקשה.

11.9. שירות "חוות דעת" מאפשר למוכר וללקוחות לפרסם בחנות המקוונת דעות סובייקטיביות בודדות של הלקוחות, בפרט לגבי הסחורה. כדי לפרסם חוות דעת בחנות המקוונת, על הלקוח למלא את שמו, כתובת המייל ואת טקסט חוות הדעת בטופס המתאים מתחת למוצר הנבחר. לאחר אימות ראשוני על ידי המוכר, חוות הדעת  תפורסם בחנות המקוונת בצורה בה שלח אותה הלקוח. אם הלקוח ביצע את הסקירה דרך חשבון הלקוח, המוכר יוכל לאמת אם לקוח זה קנה מוצר מסוים. במקרה זה, המוכר מוסיף את הסימן לביקורת הלקוח "רכישה מאומתת" או ניסוח דומה. ביטול שירות "חוות דעת" אפשרי בכל עת ומשמעותו היא שהלקוח מפסיק לפרסם תוכן בחנות המקוונת.

11.10. למוכר הזכות לחסום גישה לחשבון הלקוח ולשירותים החינמיים אם הלקוח נוהג בצורה בלתי הולמת כלפי המוכר או לקוחות אחרים, הלקוח מפר את החוק או את הוראות התקנון, וכן כאשר חסימת הגישה לחשבון הלקוח והשירותים החינמיים מוצדקים מטעמי אבטחה – בפרט: הפרת אבטחת פעולות הפריצה לחנות המקוונת או אחרת. חסימת הגישה לחשבון הלקוח ולשירותים החינמיים מהסיבות הנ"ל נמשכת למשך התקופה הדרושה לפתרון הבעיה, שהיא הבסיס לחסימת הגישה לחשבון הלקוח ולשירותים החינמיים. המוכר מודיע ללקוח על חסימת הגישה לחשבונו ולשירותיו החינמיים באופן אלקטרוני לכתובת שצוינה על ידי הלקוח בטופס ההרשמה.

11.11. הלקוח מתקשר בחוזה למתן השירותים החינמיים האמורים לעיל של המוכר ברגע השימוש הראשון בחנות מקוונת, ורשאי לסיים אותו בתנאים המפורטים בסעיף 15 לתקנון זה.

 

12. אחריות המוכר בפרסום תוכן 

12.1. התוכן מפורסם בחנות המקוונת על ידי המוכר לפי שיקול דעתו. התוכן המפורסם אינו מבטא את דעותיו האישיות של המוכר ואין להשוות אותו לפעילותו. המוכר אינו ספק תוכן, אלא רק אדם המספק משאבים מתאימים לצורך הפעלת חנות מקוונת.

12.2. המוכר מצהיר כי:

12.2.1. יש להם את הזכות להשתמש בזכויות יוצרים קנייניות, זכויות קניין תעשייתי ו/או זכויות קשורות לזכויות הקניין התעשייתי (לדוגמה, סימני מסחר) ו/או זכויות קשורות המהוות את התוכן;

12.2.2. ההצבה והשיתוף של השירותים המפורטים בסעיף 11 לכללים, נתונים אישיים, תמונות ומידע על צדדים שלישיים הם כדין, מרצון ובהסכמת האנשים שהם נוגעים להם;

12.2.3. הם מסכימים לתת גישה לתוכן שפורסם עבור לקוחות ומוכרים אחרים, וכן נותנים את הזכות להשתמש בו בחינם בהתאם להוראות כללים אלה;

12.2.4. נותן הסכמה לכל ההכנות במסגרת חוק זכויות יוצרים.

12.3. למוכר אין זכות:

12.3.1. לפרסם, במסגרת השימוש בשירותים המפורטים בסעיף 11 לכללים, נתונים אישיים של צדדים שלישיים (בכפוף למדיניות הפרטיות שלו) והפצה של תמונות של צדדים שלישיים ללא הסכמה או הסכמה של צד שלישי הנדרש על פי חוק;

12.3.2. להציב תוכן פרסומי במסגרת השימוש בשירותים המפורטים בסעיף 11 לכללים.

12.4. לקוחות אינם רשאים לפרסם תוכן שעלול במיוחד:

12.4.1. להתפרסם מתוך כוונות רעות, למשל, מתוך כוונה להפר זכויות אישיות של צדדים שלישיים;

12.4.2. להפר כל זכויות של צדדים שלישיים, לרבות זכויות הקשורות להגנה על זכויות יוצרים וזכויות קשורות, הגנה על זכויות קניין תעשייתי, סודות מסחריים או הקשורים לחובות סודיות;

12.4.3. להיות פוגעני או להוות איום על אנשים אחרים, להכיל שפה המפרה נימוסים טובים (לדוגמה, שימוש בניבולי פה או מונחים הנחשבים בדרך כלל פוגעניים);

12.4.4. סותר את האינטרסים של המוכר;

12.4.5. להפר אחרת את הוראות הכללים, כללי ההתנהגות, החוק החל, נורמות חברתיות או מוסריות.

12.5. למוכר הזכות לשנות או להסיר את התוכן שפרסם הלקוח במסגרת השימוש שלו בשירותים המפורטים בסעיף 11 לכללים, בפרט לגבי תכנים שלגביהם, בהתבסס על דיווחים מצדדים שלישיים או מהרשויות הרלוונטיות, נקבע כי הם עלולים להוות הפרה של תקנון זה או החוק החל.

12.6. המוכר אינו שולט באופן קבוע בתוכן המפורסם.

12.7. נאסר על הלקוחות להעתיק או לעשות שימוש אחר בתוכן החנות המקוונת, אלא אם כן למטרות ביצוע הזמנה אצל המוכר.

 

13. קניין רוחני 

13.1. זכויות קניין רוחני עבור כל החומרים והמשאבים המפורסמים בחנות המקוונת של המוכר (כולל מאגרי מידע זמינים) כפופות להגנה בהתאם לחוקי זכויות היוצרים, שייכות למוכר או לאדם שמונה כדין שהעביר את זכות השימוש למוכר, ואין לעשות בהם שימוש בניגוד לחוק החל.

13.2. במקרה של העתקה או שכפול של המידע מעבר למגבלות המותרות, וכן במקרה של כל הפרה אחרת של זכויות קניין רוחני במשאבי המוכר, המוכר יהיה רשאי לתבוע פיצויים בגין נזק ישיר ועקיף שנגרם במלואו.

13.3. למעט כפי שהוסכם במפורש, הלקוח אינו רשאי לשכפל, לשנות, למחוק, לפרסם, להפיץ או לפרסם בכל דרך אחרת מידע בכל צורה שמתפרסם בחנות המקוונת של המוכר.

 

14. דיווחים על איומים או הפרות זכויות 

14.1. אם הלקוח או אדם או אדם משפטי אחר סבור כי התכנים המתפרסמים בחנות המקוונת מפרים את זכויותיהם, זכויותיו האישיות, הגינותם, רגשותיהם, מוסריותו, הרשעותיו, עקרונות התחרות ההוגנת, הידע, הסודות המוגנים בחוק או על בסיס התחייבות, רשאים להודיע למוכר על הפרה אפשרית.

14.2. המוכר, המודיע על הפרה אפשרית, מסיר מיד את התוכן שגרם להפרה מהחנות המקוונת.

 

15. סיום הכללים 

15.1. הן הלקוח והן המוכר רשאים להפסיק את ההתקשרות למתן שירותים אלקטרוניים ("החוזה") בכל עת וללא נימוקים כלשהם, תוך התחשבות בזכויות שרכש הצד השני לפני סיום ההסכם הנ"ל והתנאים המתוארים להלן.

15.2. הלקוח, אשר נרשם, מסיים את ההתקשרות באמצעות שליחת הצהרת רצון מתאימה למוכר, תוך שימוש בכל אמצעי תקשורת מרחוק המאפשר למוכר לקרוא את מכתבו של הלקוח.

15.3. המוכר מסיים את החוזה על ידי שליחת מכתב מתאים ללקוח לכתובת הדוא"ל שצוינה על ידי הלקוח במהלך תהליך ההרשמה.

 

16. הגנה על נתונים אישיים 

16.1. את הכללים להגנה על נתונים אישיים ניתן למצוא במדיניות הפרטיות, המהווה חלק בלתי נפרד ממנה.

 

17. שינוי הכללים 

17.1. המוכר מתחייב להודיע ללקוחות על כל שינוי משמעותי בתקנון זה תוך 7 ימים מיום התרחשות נסיבות אלו לכתובת הדואר האלקטרוני שצוינה על ידי הלקוח.

17.2. במידה והלקוח אינו מסכים לשינויים בתקנון, ללקוח הזכות לחזור בו מההסכם ללא נימוק וללא פיצוי או קנס. למימוש זכות זו, על הלקוח להודיע למוכר תוך 3 ימים מיום קבלת ההודעה בהתאם לסעיף הקודם.

17.3. אם הלקוח לא יממש את זכותו לחזור בו מההסכם באופן המפורט בתקנון זה, ייחשב כי השינוי התקבל על ידי הלקוח ללא התנגדות.

 

18. הליך יישוב סכסוכים

18.1. המוכר אחראי לאי ביצוע או ביצוע לא תקין של ההסכם.

18.2. במקרה של מחלוקות המתעוררות במסגרת ההסכם שנחתם, הצדדים ישתדלו לפתור אותן באמצעות משא ומתן באמצעות דואר אלקטרוני: csuk@makeupstore.co.il. הדין החל על פתרון כל סכסוך יהיה דין מדינת ישראל.

18.3. כמו כן, הלקוח רשאי ליישב תביעות ונזקים באמצעות המחלקה להגנת הצרכן ומסחר הוגן – https://govforms.gov.il/mw/forms/inquiry@Cpfta.gov.il.

18.4. הכללים ייכנסו לתוקף החל מ-_03.21.2025.

 

 

כניסה לחשבון האישי

שחזור סיסמה

נחזור אליכם