1. הסכם זה מגדיר את התנאים וההליך הכללי למכירות המבוצעות על ידי La Makeup Sp. z o.o., הממוקמת בוורשה, דרך החנות המקוונת makeupstore.co.il( להלן "החנות המקוונת") ולקבוע את התנאים למתן השירותים הניתנים על ידי La MakeUp Sp. z o.o., הממוקם בוורשה, באמצעות שירותים אלקטרוניים בחינם.
§ 1 הגדרות
1. ימי עבודה – אלה ימים מיום שני עד יום שישי, למעט חגים לאומיים.
2. אספקה – היא עצם ההספקה ללקוח על ידי המוכר באמצעות ספק המוצרים המפורט בהזמנה.
3. ספק – הוא אדם או חברה המשתפים פעולה עם המוכר בתהליך אספקת המוצרים:
א) חברת שליחויות בהתאם לנסיבות.
4. סיסמה – פירושה רצף אותיות, מספרים או סמלים אחרים שנבחרו על ידי הלקוח בעת ההרשמה בחנות המקוונת, והמשמשת להגנת הגישה לחשבון האישי של הלקוח בחנות המקוונת.
5. לקוח – יחיד או ישות משפטית אשר ניתנים לו שירותים בצורה אלקטרונית בהתאם לנורמות וכללים חקיקתיים או מכוח הסכם מכר בין הלקוח למוכר.
6. צרכן – הינו אדם אשר מבצע עסקה משפטית עם יזם שאינה קשורה ישירות לפעילותו העסקית או המקצועית.
7. חשבונו האישי של הלקוח – פירושו פאנל נפרד לכל לקוח, המושק משמו על ידי המוכר לאחר שהלקוח נרשם והתקשר בהסכם למתן שירות של חשבון לקוח אישי.
8. יזם – יזם יחיד, משפטי או יחידה ארגונית שניתנו בכשירות משפטית על פי החוק, המבצע פעילות עסקית או מקצועית בשמו ומבצע עסקאות משפטיות הקשורות ישירות לפעילותו העסקית או המקצועית.
9. כללים – כללים בסיסיים, המוזכרים כאן.
10. הרשמה – היא פעולה בפועל המבוצעת בהתאם לכללים המפורטים, הנחוצה ללקוח על מנת שיוכל להשתמש בכל הפונקציות של החנות המקוונת.
11. מוכר - La MakeUp Sp. z o.o. עם משרד ראשי בוורשה (02-672), st. Domanevskaya 37, loc. 17.6, NIP: 5252636585, REGON: 363029583, רשום בפנקס היזמים המתנהל על ידי בית המשפט המחוזי בוורשה, החטיבה המסחרית ה-12 של מרשם בית המשפט הלאומי תחת מספר KRS 0000587427, עם הון מורשה של PLN 56 450 000 00, דואר אלקטרוני: kontakt@makeup.pl, שהוא גם הבעלים של החנות המקוונת.
12. אתר החנות – מדובר באתרים בהם המוכר מפעיל את חנותו המקוונת הפועלת בדומיין makeupstore.co.il.
13. מוצרים – אלה מוצרים המוצגים על ידי המוכר דרך אתר החנות, שעשויים להיות נושא להסכם מכירה.
14. מדיום מידע – חומר או כלי המאפשרים ללקוח או למוכר לאחסן את המידע האישי שלהם, עם יכולת לספק גישה למידע זה בעתיד למטרות המתאימות, שלשמן נעשה שימוש במידע זה, ומאפשרת לשחזר מידע זה ללא שינויים.
15. הסכם מכירה ורכישה – הינו ההסכם הנערך מרחוק בתנאים שנקבעו בתקנון בין הלקוח ובין המוכר.
§ 2 הוראות כלליות ושימוש בחנות המקוונת
1. כל הזכויות הן של החנות המקוונת, לרבות זכויות יוצרים, זכויות קניין רוחני על שמה, דומיין האינטרנט שלה, אתר האינטרנט של החנות וכן תבניות טפסים, סמלי לוגו המפורסמים באתר (למעט לוגו ותמונות המוצגים באתר). אתר האינטרנט של החנות לצורך הצגת מוצרים (שזכויות היוצרים שלהם שייכות לצדדים שלישיים) שייך למוכר, והשימוש בהם יכול להתרחש רק באופן המפורט בהתאם לתקנון, ובהסכמת המוכר המפורש בכתב.
2. המוכר יעשה על מאמץ על מנת לאפשר את השימוש בחנות המקוונת עבור משתמשי האינטרנט המשתמשים בכל דפדפני האינטרנט, מערכות ההפעלה, סוגי המכשירים וסוגי החיבור לאינטרנט הפופולריים. הדרישות הטכניות המינימליות לשימוש באתר החנות הן Internet Explorer 11, Chrome 89, FireFox 86, Opera 53 , או Safari 5 ואילך עם Javascript מופעל, הרשאה להתקין את קבצי cookies הדרושים וחיבור אינטרנט זמין (רוחב פס של לפחות 256 kbps). אתר האינטרנט של החנות מותאם לרזולוציית מסך מינימלית של 1024 x768 פיקסלים.
3. המוכר משתמש במנגנון קבצי " cookie" אשר מאוחסנים בשרת המוכר בכונן הקשיח של הלקוח, כאשר הלקוח משתמש באתר החנות. השימוש בקבצי cookie מכוון לפעולה תקינה של אתר האינטרנט של החנות במכשירי הקצה של הלקוח. מנגנון זה אינו הורס את מכשיר הקצה של הלקוח ואינו משנה את התצורה של מכשירי הקצה של הלקוח או התוכנה המותקנת על אותם מכשירים. כל לקוח יכול לנתק את מנגנון "העוגיות" בדפדפן האינטרנט של מכשיר הקצה שלו. המוכר מציין שניתוק קבצי cookie עלול, עם זאת, לגרום לקשיים או להפריע לשימוש באתר החנות.
4. לביצוע ההזמנה בחנות המקוונת דרך אתר החנות או בדוא"ל, וכמו כן שימוש בשירותים הזמינים באתר, הלקוח אמור להיות בעל חשבון לקוח אישי פעיל. בבחירת חברת משלוחים, הלקוח אמור להיות בעל מספר טלפון זמין ותיבת דוא"ל זמינה הנחוצים למטרת המשלוח.
5. לביצוע ההזמנה בחנות המקוונת דרך הטלפון, הלקוח אמור להיות בעל מספר טלפון פעיל ותיבת דוא"ל זמינה.
6. למוכר אין זכות לספק תכנים בלתי חוקיים, וללקוח אין כל זכות להשתמש בחנות המקוונת, באתר האינטרנט או בשירותים החינמיים, הניתנים על ידי המוכר, אם הם מפרים את החוק, הגינות או אם הדבר פוגע בזכויותיהם האישיות של צדדיים שלישיים.
7. המוכר מצהיר כי אופיו הציבורי של רשת האינטרנט והשימוש בשירותים אלקטרוניים עלולים להיות כרוכים בסיכון של השגת ושינוי נתוני הלקוח על ידי אנשים בלתי מורשים, לפיכך הלקוח אמור להשתמש באמצעים טכניים מתאימים כדי למזער סיכונים אלו. בפרט, על הלקוח להשתמש בתוכנות אנטי וירוס ובתוכנות המגנות על זהות המשתמשים באינטרנט. המוכר לעולם לא יבקש מהלקוח למסור לו את הסיסמה בכל צורה שהיא.
8. הלקוח אינו רשאי להשתמש במשאבים ופונקציות של החנות המקוונת לביצוע פעולות הפוגעות באינטרסים של המוכר, דהיינו: פעילות פרסום של יזם או מוצר אחר, פרסום תוכן שאינו קשור לפעילותו של המוכר, פרסום תוכן שקרי או מטעה.
§ 3 הרשמה
1. על מנת ליצור חשבון לקוח, הלקוח אמור להירשם ללא תשלום.
2. אין צורך בהרשמה בחנות המקוונת כדי לבצע הזמנות.
3. לצורך ההרשמה, על הלקוח למלא את טופס ההרשמה הניתנת על ידי המוכר באתר החנות, ולשלוח את טופס ההרשמה הממולא בצורה אלקטרונית למוכר, על ידי בחירה באפשרות המתאימה בטופס ההרשמה. בעת ההרשמה, הלקוח מגדיר סיסמה אישית.
4. בעת מילוי טופס ההרשמה, ללקוח יש אפשרות להכיר את התקנון, ולקבל את תכנו על ידי סימון התיבה המתאימה בטופס.
5. במהלך ההרשמה, הלקוח רשאי להסכים מרצון לעיבוד הנתונים האישיים שלו למטרות שיווק באמצעות סימון התיבה המתאימה בטופס ההרשמה. במקרה זה, המוכר מודיע בבירור על מטרת איסוף הנתונים האישיים של הלקוח, וכן על הנמנעים הידועים או המיועדים של נתונים אלה.
6. הסכמת הלקוח לעיבוד נתוניו האישיים לצורכי שיווק אינה קובעת את האפשרות לערוך הסכם עם המוכר על מתן שירות חשבון הלקוח בצורה אלקטרונית. ניתן לבטל את ההסכמה בכל עת על ידי שליחת הלקוח בקשה מתאימה למוכר. את הבקשה ניתן לשלוח, למשל, לכתובת הדוא"ל של המוכר.
7. לאחר שליחת טופס ההרשמה המלא, הלקוח יקבל מיד אישור הרשמה מהמוכר לתיבת הדוא"ל המצוינת בטופס ההרשמה. בשלב זה, נכרת ההסכם למתן שירות חשבון הלקוח באמצעים אלקטרוניים, והלקוח יכול לגשת לחשבון הלקוח ולבצע שינויים בניתונים שנמסרו במהלך ההרשמה.
§ 4 הזמנות
1. המידע המוצג באתר החנות אינו מהווה הצעה של המוכר במסגרת הקוד האזרחי הפולני, אלא מהווה רק הצעה ללקוחות לערוך הסכם מכר.
2. הלקוח יכול לבצע הזמנות בחנות המקוונת דרך אתר החנות או בדוא"ל 24/7.
3. הלקוח יכול לבצע הזמנות בחנות המקוונת בטלפון, שעות וימים מצוינים באתר החנות.
4. הלקוח, המבצע הזמנה דרך אתר החנות, בוחר את המוצרים המעניינים אותו. המוצר מתווסף להזמנה על ידי לחיצה על כפתור "לקנות" מתחת למוצר, המוצג באתר החנות. לאחר מילוי על ההזמנה וציון אופי המשלוח ואמצעי התשלום ב-"סל", הלקוח מבצע הזמנה, ושולח את טופס ההזמנה למוכר בלחיצת על כפתור "להזמין" באתר החנות. כל פעם לפני שליחת ההזמנה למוכר, מודיעים ללקוח על העלות הכוללת של הסחורה והמשלוח הנבחר וכן על כל העלויות הנוספות שהוא מחויב לשלם בהתאם להסכם המכר.
5. לאחר חתימת הסכם המכירה והרכישה בטלפון, המוכר שולח מידע לכתובת דוא"ל המצויינת על ידי הלקוח או לכתובת הדואר שצוינה על ידי הלקוח. האישור כולל, בפרט: פירוט המוצר שהוא נושא הסכם המכר, מחירו, עלות המשלוח ומידע על כל עלויות אחרות שהלקוח מחויב לשלם בהתאם להסכם המכר.
6. לקוח, המבצע הזמנה בדוא"ל, שולח אותה לכתובת הדוא"ל המצויינת על ידי המוכר באתר החנות. במכתב, שנשלח למוכר, הלקוח אמור לציין, בפרט: שם המוצר, צבע וכמות המוצרים המוצגים באתר החנות, וגם כן פרטי התקשרות איתו.
7. לאחר קבלת ההודעה המפורטת ב- §4, סעיף 7, המוכר שולח ללקוח מכתב תשובה בדוא"ל, שבו הוא מציין את פרטי ההרשמה שלו, מחיר המוצרים שנבחרו, אפשרויות תשלום ומשלוח, יחד עם מחירו, וגם כן מידע על כל התשלומים הנוספים, שהלקוח אמור לשלם בהתאם להסכם המכירה והרכישה. ההודעה כמו כן כוללת מידע עבור הלקוח כי כריתת הסכם המכר בדוא"ל משמעה התחייבות לשלם עבור המוצרים שהוזמנו. בהתבסס על המידע שמסר המוכר, הלקוח יכול לבצע הזמנה על ידי שליחת מכתב דוא"ל למוכר המציין את צורת התשלום ואמצעי המשלוח שנבחרו.
8. בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח מגיש הצעה לעריכת הסכם מכירה ורכישה עבור המוצרים שהם נשוא ההזמנה.
9. לאחר ביצוע ההזמנה, המוכר שולח אישור על קבלת ההזמנה לכותבת הדוא"ל שצוינה על ידי הלקוח.
10. לאחר אישור ההזמנה, המוכר שולח מידע אודות אספקת המוצרים לכתובת הדוא"ל שצוינה על ידי הלקוח. פרטי אישור הם הצהרת האישור של המוכר להצעה המפורטת ב-§4, סעיף 9, ולאחר שהלקוח מקבל את הזמנתו, נקבע הסכם המכר.
11. לאחר כריתת הסכם המכירה והרכישה, המוכר מאשר את תנאיו ללקוח באמצעות שליחתם על גבי אמצע אחסון לכתובת הדוא"ל של הלקוח או מכתב לכתובת דואר, שצויינו על ידי הלקוח בעת ההרשמה או ביצוע ההזמנה.
§ 5 תשלום
1. המחירים באתר החנות, המצוינים סמוך למוצר, הינם מחירים ברוטו ואינם כוללים עלויות משלוח וכל עלויות אחרות שהלקוח יחויב לשלם בהתאם להסכם המכר, עליו ידווח הלקוח בעת בחירת אמצעי המשלוח וביצוע ההזמנה.
2. הלקוח יכול לבחור בין האמצעים הבאים לתשלום עבור המוצרים:
א) העברה בנקאית באמצעות פלטפורמות תשלום חיצוניות Adyen ו- PayPal(במקרה זה ההזמנה תטופל לאחר שהמוכר ישלח ללקוח אישור קבלת ההזמנה ולאחר שהמוכר יקבל מידע על התשלום על ידי הלקוח מפלטפורמת התשלום),
ב) העברה בנקאית לחשבון הבנק של המוכר (במקרה זה ההזמנה תטופל לאחר שהמוכר ישלח ללקוח אישור על קבלת ההזמנה כי העלויות התקבלו לחשבון הבנק של המוכר),
ג) מזומן במסירה, תשלום דרך הספק בעת קבלת המשלוח (במקרה זה ביצוע ההזמנה תתחיל לאחר שהמוכר ישלח אישור הזמנה ללקוח).
3. הלקוח מחויב לשלם עבור ההזמנה במחיר הנקוב בהסכם המכירה והרכישה במשך שלושה ימי עבודה, אם בטופס נבחר תשלום מראש.
4. אם הלקוח לא ביצע תשלום בתוך התקופה המפורטת ב-§5, סעיף 3, המוכר קובע מועד נוסף ללקוח לביצוע התשלום ומודיע ללקוח על כך באמצעי אחסון מידע. המידע על מועד התשלום הנוסף כוללת גם כן מידע על תאריך התפוגה של תקופה זו כאשר המוכר יבטל את הסכם המכר. במקרה והלקוח לא יעמוד במועד התשלום השני, המוכר ישלח ללקוח הצהרת ביטול ההסכם בעזרת אמצעי אחסון מידע בהתאם לחוק 491 של הקוד האזרחי הפולני.
§ 6 אספקה
1. המוכר מספק מוצרים בתוך ישראל.
2. המוכר מחויב לספק את המוצרים, שהם נשוא הסכם המכר, ללא פגמים.
3. המוכר מספק מידע על מספר ימי העבודה הדרושים למשלוח ועיבוד המידע באתר החנות.
4. זמן האספקה ועיבוד ההזמנה המצויינים באתר, מחושבים בימי עבודה בהתאם ל-§1, סעיף 1 לכללים.
5. המוצרים שהוזמנו נמסרים ללקוח באמצעות הספק לכתובת שצוינה בטופס ההזמנה.
6. ביום שליחת הסחורה ללקוח, המוכר שולח לכתובת הדוא"ל של הלקוח הודעה המאשרת את המשלוח.
7. הלקוח מחויב לבדוק היטב את החבילה שנמסרה באופן המקובל לחבילות מסוג זה. במקרה של נזק לסחורה או אובדן, ללקוח יש זכות לדרוש מהספק למלא את הפרוטוקול המתאים.
8. המוכר, בהתאם לרצון הלקוח, מצרף עם הסחורה, נשוא המסירה, קבלה או חשבונית עם מע"מ עבור המוצרים שנמסרו. לקבל חשבונית מע"מ על הלקוח לציין בעת ביצוע ההזמנה כי הוא רוכש את הסחורה כיזם (משלם מיסים). ניתן לעשות זאת על ידי בחירת השדה המתאים בטופס ההזמנה לפני שליחת ההזמנה למוכר.
9. במסגרת ההסכם עם הלקוח, המוכר יכול לשלוח לכתובת הדוא"ל של הלקוח הזמנה למילוי שאלון שירות לאחר המכירה. השאלון משמש לסקר דעות לגבי העסקה. הלקוח יכול למלא את השאלון מרצונו.
§ 7 אחריות המוכר
1. המוכר מבטיח אספקת הסחורה ללא פגמים פיזיים ומשפטיים. המוכר אחראי כלפי הלקוח אם יש במוצר פגם פיזי או משפטי (אחריות).
2. אם למוצר יש פגמים, הלקוח יכול:
א) להגיש בקשה להפחתת המחיר או לביטול הסכם המכר, אם המוכר יחליף באופן מיידי וללא כל אי נוחות ללקוח את המוצר הפגום במוצר ללא פגמים או אינו יתקן את הפגם. הגבלה זו אינה חלה אם המוצרים שכבר הוחלפו או שונו על ידי המוכר או שהמוכר מילא את חובתו להחליף את המוצר במוצר תואם או לתקן את הפגמים. ללקוח הזכות במקום תיקון הפגם, המוצע על ידי המוכר, לדרוש החלפת מוצר למוצר ללא פגמים, או במקום החלפה, לדרוש לתקן את הפגם, אלא אם כן הסחורה עומדת בהסכם באופן הרצוי על ידי הלקוח היא בלתי אפשרית או מצריכה עלויות מופרזות בהשוואה לשיטה המוצעת על ידי המוכר. בחישוב עלויות עודפות, תילקח בחשבון עלות המוצר ללא פגמים, סוג וגודל הפגם שנמצא, ואי הנוחות שהלקוח חווה.
ב) לדרוש החלפת המוצר הפגום במוצר ללא פגמים או תיקון הפגם. המוכר מחויב להחליף את המוצר הפגום במוצר ללא פגמים או לתקן את הפגם תוך זמן סביר מבלי לגרום אי נוחות ללקוח. למוכר הזכות לסרב להיענות לבקשת הלקוח אם אי אפשר להביא את הסחורה הפגומה לעמידה בהסכם המכר שנבחרה על ידי הקונה, או אם נדרשות עלויות מופרזות בהשוואה לשיטה השנייה האפשרית להבאתם בהתאם להסכם המכר. המוכר מחויב לשאת בעלות התיקון או ההחלפה.
3. הלקוח הזכאי לאחריות מחויב לספק את הסחורה הפגומה לכתובת המוכר. אם הלקוח הוא צרכן, המוכר ישלם את עלויות המשלוח.
4. המוכר אחראי על פי האחריות אם יתגלה פגם פיזי תוך שנתיים ממועד מסירת המוצרים ללקוח. הדרישה לתיקון הפגם או החלפת המוצר במוצר ללא פגמים פוקעת לאחר שנה, אולם תקופה זו אינה יכולה להסתיים לפני תום התקופה המפורטת במשפט הראשון. במהלך תקופה זו, הלקוח רשאי לסיים את הסכם המכר או להגיש בקשה להפחתת מחיר עקב פגם שהתגלה במוצר. במידה והלקוח ביקש החלפת המוצר במוצר ללא פגם או תיקון הפגם, תקופת סיום הסכם המכר או הגשה להפחתת מחיר מתחילה מרגע שהמוכר לא עמד במועד החלפת המוצר או תיקון הפגם.
5. כל תביעה הקשורה עם המוצר או ביצוע הסכם המכר עשויה להישלח על ידי הלקוח בכתב לכתובת המוכר.
6. המוכר, תוך 14 ימים מרגע קבלת הבקשה הכוללת תביעה, אמור לענות על התביעה בנוגע למוצרים או לתביעה הקשורה לקיום הסכם המכר, שהוגשה על ידי הלקוח.
7. הלקוח רשאי להגיש תביעה למוכר באמצעות השירותים החינמיים שהמוכר מספק בצורה אלקטרונית. התביעה יכולה להיות מוגשת בצורה אלקטרונית לכתובת csuk@makeupstore.co.il. בתביעה הלקוח אמור לתאר את הבעיה. המוכר יבדוק מיד, אך לא מאוחר יותר מ-14 ימים, את התביעה וימסור ללקוח תשובה.
8. המוכר מסיר כל אחריות לערבות ביחס ליזמים.
§ 8 אחריות יצרן/ מפיץ
1. מוצרים הנמכרים על ידי המוכר עשויים להיות כפופים לאחריות המסופקת על ידי יצרן או מפיץ המוצר.
2. במקרה של המוצרים המכוסים באחריות מסוג זה, מידע על הזמינות ותוכן האחריות מוצגים תמיד באתר החנות.
§ 9 סיום הסכם הרכישה והמכירה
1. הלקוח, שהינו צרכן, והתקשר בהסכם מכר, רשאי לסיים אותו תוך 14 ימים ללא נימוק.
2. תקופת סיום הסכם המכר מתחילה מהרגע שבו הצרכן, היזם בזכויות צרכן או צד שלישי, מלבד הספק, מחזיק במוצרים. צרכן ו/או יזם עם זכויות צרכן יכול לסיים את הסכם המכר, על ידי שליחת מכתב סירוב למוכר. ניתן לשלוח מכתב זה, למשל, בכתב לכתובת הדוא"ל: csuk@makeupstore.co.il. ניתן להגיש בקשה לביטול בטופס הנקוב על ידי המוכר באתר החנות. כדי לעמוד במועד האחרון, מספיק לשלוח את הבקשה לפני שפג תוקפה.
3. במקרה של סיום הסכם המכר, הוא נחשב לא חוקי.
4. אם צרכן או יזם בעל זכויות צרכן הגיש בקשה לביטול הסכם המכר בטרם קיבל המוכר את הצעתו, ההצעה הופכת לפסולה.
5. המוכר מחויב להחזיר לאלתר, אך לא מאוחר מ-14 ימים מתאריך קבלה מהצרכן בקשה לביטול הסכם המכר, את כל התשלומים ששולמו על ידי הצרכן, לרבות עלות הספקת המוצרים לצרכן. המוכר רשאי לעכב החזרים של תשלומים שהתקבלו מצרכן או מיזם עם זכויות צרכן, עד להחזרת המוצר או עד שהצרכן או היזם עם זכויות צרכן יספקו הוכחה להחזרת המוצר, מה שיקרה מוקדם יותר.
6. במידה והצרכן או היזם עם זכויות צרכן, המממשים את זכות הביטול, בחרו בדרך אספקה שאינה שיטת המשלוח הרגילה והזולה ביותר, המוצעת על ידי המוכר, אין המוכר חייב להחזיר את העלויות הנוספות שנגרמו לצרכן או ליזם עם זכויות צרכן.
7. הצרכן או היזם עם זכויות צרכן מחויב להחזיר לאלתר את הסחורה למוכר, אך לא מאוחר מ-14 ימים ממועד סיום הסכם המכר. כדי לעמוד במועד, די בהחזרת המוצרים למוכר לפני תום המועד.
8. במקרה של סירוב, הלקוח שהינו צרכן או יזם עם זכויות צרכן, נושא רק בעלויות הישירות של החזרת המוצרים.
9. אם לא ניתן להחזיר את המוצר מטבעו בדואר, המוכר מחויב להודיע על כך לצרכן או ליזם עם זכויות צרכן לגבי עלות החזרת המוצר באתר החנות.
10. הצרכן או היזם עם זכויות צרכן אחראי להפחתת עלות המוצר כתוצאה משימוש לא נכון בו, בהתחשב במאפייניו ובתפקידו.
11. המוכר מחויב להחזיר את התשלום באמצעות אותו אמצעי תשלום שבו השתמשו הצרכן או היזם עם זכויות צרכן, אלא אם הצרכן או היזם עם זכויות צרכן לא הסכימו אישית לדרך החזרה אחרת. הדבר אינו כרוך בהוצאות עבורו.
12. הזכות לסיים את הסכם המכר אינה מובטחת ללקוח שהינו צרכן או יזם עם זכויות צרכן ביחס למוצרים המסופקים באריזה אטומה אשר לאחר פתיחת האריזה לא ניתן להחזירם מסיבות בריאות או היגיינה, אם האריזה נפתחה לאחר המסירה.
§ 10 שירותים חינמיים
1. המוכר מספק ללקוח שירותים אלקטרוניים חינמיים:
א) טופס יצירת קשר,
ב) רשימת תפוצה אלקטרונית,
ג) חשבון לקוח אישי,
ד) חוות דעת.
2. השירותים המפורטים ב-§10, סעיף 1, ניתנים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
3. למוכר יש את הזכות לבחור ולשנות את המראה, הצורה, הזמן והאופן של מתן גישה לשירותים אלה, עליהם הוא יודיע ללקוח בהתאם ל-§15, סעיף 5 לכללים.
4. שירות "טופס יצירת קשר" משמש לשליחת הודעות למוכר דרך טופס, הזמין באתר החנות.
5. סירוב משירות "טופס יצירת קשר" אפשרי בכל עת ומשמעותו הפסקת שליחת בקשות למוכר.
6. השירות "רשימה תפוצה אלקטרונית" זמין לכל לקוח, שמילא את כתובת הדוא"ל שלו בטופס ההרשמה, הניתנת על ידי המוכר באתר החנות. לאחר שליחת טופס הרשמה מלא, הלקוח יקבל מיידית בדוא"ל לכותבת שצוינה בטופס ההרשמה, קישור הפעלה למטרת אישור מנוי לרשימת תפוצת החדשות. לאחר הפעלת הקישור הלקוח מסכים לקבל שירות כרוז חדשות בצורה אלקטרונית. להרשמה למנוי, הלקוח יכול בנוסף לסמן את התיבה המתאימה בטופס ההרשמה במהלך ההרשמה לאתר.
7. שירות "רשימת תפוצה אלקטרונית" נועד לשלוח עד ידי המוכר לכתובת הדוא"ל של הלקוח הודעות לגבי מוצרים חדשים או שירותים חדשים בהצעת המוכר. מכתבים נשלחים על ידי המוכר לכל הלקוחות המנויים.
8. כל מכתב המופנה ללקוחות ספציפיים כולל, בפרט: מידע על השולח, שדה "נושא" מלא המגדיר את תוכן המכתב, ומידע על האפשרות לבטל את שירות המנוי.
9. הלקוח רשאי לבטל את המנוי בכל עת, על ידי ביטול ההרשמה באמצעות הקישור בכל מכתב בדוא"ל שנשלח כחלק מהמכתב, או על ידי ביטול בשדה המתאים בחשבון הלקוח.
10. שירות "חשבון לקוח אישי" זמין לאחר ההרשמה בהתאם לתנאים המתוארים בתקנון, ומשמתמע בו מתן דף מיוחד ללקוח באתר החנות המאפשר ללקוח לשנות את הנתונים שצוינו על ידו במהלך ההרשמה וכן לעקוב לאחר מצב ההזמנות וההיסטוריה של ההזמנות שכבר הושלמו.
11. לקוח רשום רשאי להגיש למוכר בקשה למחוק את חשבון הלקוח האישי, אך אם לקוח מבקש למחוק את חשבון הלקוח, ניתן למחוקו במשך 14 ימים מרגע הגשת הבקשה.
12. שירות "חוות דעת" מאפשר למוכר וללקוחות, בעלי חשבון לקוח אישי, לפרסם באתר החנות חוות דעת סובייקטיביות פרטניות של לקוחות, בפרט לגבי מוצרים, באתר החנות.
13. ביטול שירות "חוות דעת" אפשרי בכל עת ומשמעותו שהלקוח מפסיק לפרסם חומרים באתר החנות.
14. למוכר הזכות לחסום גישה לחשבון לקוח אישי ולשירותים החינמיים, אם הלקוח נוהג באופן בלתי הולם כלפי המוכר או לקוחות אחרים, הלקוח מפר את החוק או את הוראות התקנון וכן בעת חסימת הגישה לחשבון הלקוח האישי ולשירותים החינמיים מוצדקים לפי חוק הביטחון – בפרט: הפרת הבטחת אתר החנות או פעולות האקרים אחרות. חסימת הגישה לחשבון האישי ולשירותים החינמיים מהנסיבות הנ"ל נמשכת לתקופה הדרושה לפתרון הבעיה המהווה בסיס לחסימת הגישה לחשבון הלקוח האישי ולשירותים החינמיים. המוכר מודיע ללקוח על חסימת הגישה לחשבונו ולשירותים החינמיים באופן אלקטרוני לכתובת שצויינה על ידי הלקוח בטופס ההרשמה.
§ 11 אחריות המוכר על התוכן המפורסם על ידו
1. התוכן המפורסם אינו מבטא את דעותיו האישיות של המוכר ואין להשוות אותו לפעילותו.
2. המוכר מצהיר כי:
א) יש לו את הזכות להשתמש בזכויות יוצרים קנייניות, זכויות קניין תעשייתי ו/או זכויות קשורות לאובייקטים של זכויות קניין תעשייתיות (למשל, סימני מסחר) ו/או אובייקטים של זכויות קשורות המרכיבות תוכן,
ב) פרסום והפצת השירותים, הנתונים האישיים, התמונות והמידע על צדדים שלישיים המפורטים בסעיף §10 של הכללים. הינם חוקיים ובהסכמת האנשים אליהם הם נוגעים,
ג) הוא מסכים לספק גישה לתוכן שפורסם עבור לקוחות אחרים,
ד) הוא מסכים לכל עבודות הכנה במסגרת חוק זכויות היוצרים החל.
3. למוכר אין זכות לפרסם במסגרת השימוש בשירותים המפורטים בסעיף §10 לתקנון, נתונים אישיים של צדיים שלישיים ולהפיץ תמונות של צדדים שלישיים ללא הסכמתו של הצד השלישי הנדרש בחוק.
4. המוכר אחראי להסרה או הגבלת תוכן שפורסם על ידי לקוחות, ובלבד שיקבל הודעה בהתאם לסעיף §12 לתקנון.
5. נאסר על לקוחות לפרסם תוכן שעלול, בפרט:
א) להתפרסם מתוך כוונות רעות, למשל, מתוך כוונה להפר זכויות אישיות של צדדים שלישיים,
ב) להפר כל זכויות של צדדים שלישיים, לרבות זכויות הקשורות להגנה על זכויות יוצרים וזכויות קשורות, הגנה על זכויות קניין תעשייתי, סודות מסחריים או הקשורים לחובות סודיות,
ג) להיות פוגעני או מאיים על אחרים, או להכיל שפה המפרה נימוסים טובים (למשל, שימוש בניבולי פה או מונחים הנחשבים בדרך כלל פוגעניים),
ד) לסתור את האינטרסים של המוכר,
ה) להפר אחרת את הוראות הכללים, כללי ההתנהגות, החקיקה הנוכחית, הנורמות החברתיות או המוסריות.
6. אם תתקבל הודעה בהתאם לסעיף §12 לתקנון, המוכר רשאי לשנות או למחוק תוכן, שפרסם הלקוח במסגרת השימוש שלו בשירותים המפורטים בסעיף §10 לתקנון, בפרט בכל הנוגע לתכנים שעבורם, בהתבסס על הודעות מצדדים שלישיים או רשויות רלוונטיות קבעו שזה עלול להוות הפרה של הכללים או של החוק החל. המוכר אינו מפעיל שליטה מתמדת על התוכן שפורסם.
7. הלקוח מסכים לשימוש החופשי של המוכר בתכנים המפורסמים על ידו במסגרת אתר החנות.
§ 12 דיווח על איומים או הפרות זכויות
1. אם לקוח או אדם פיזי או משפטי אחר סבור כי התכנים המתפרסמים באתר החנות מפרים את זכויותיו, זכויותיו האישיות, הגינותם, רגשותיו, מוסריהם, אמונותיו, עקרונות התחרות ההוגנת, הידע, הסודות המוגנים בחוק או על פי חוקי התחיבות, הוא רשאי לדווח למוכר על ההפרה האפשרית.
2. המוכר, היודע על ההפרה האפשרית, נוקט בפעולה מיידית כדי להסיר את התוכן הפוגע מאתר החנות.
§ 13 הגנה על מידע אישי
1. הכללים להגנה על נתונים אישיים כלולים במדיניות הפרטית, המהווה חלק בלתי נפרד מהכללים הללו.
§ 14 סיום החוזה (לא חל על הסכם הרכישה והמכירה)
1. הן הלקוח והן המוכר רשאים להפסיק את הסכם מתן השירותים האלקטרוניים בכל עת וללא נימוקים, מבלי לפגוע בזכויות שרכש הצד השני לפני סיום ההסכם כאמור בהתאם להסכם המכר הנ"ל ובכפוף לתנאים המתוארים להלן.
2. הלקוח שנרשם, מסיים את ההסכם למתן שירותים אלקטרוניים באמצעות שליחת הצהרת הרצון הרלוונטית למוכר, תוך שימוש בכל אמצעי תקשורת מקוונת המאפשר למוכר להכיר את הצהרת הרצון של הלקוח.
3. המוכר מסיים את ההסכם למתן שירותים אלקטרוניים באמצעות שליחת הצהרת רצון ללקוח לכתובת הדוא"ל שצוינה על ידי הלקוח בעת ההרשמה.
§ 15 מסקנות סופיות
1. המוכר אחראי לאי מילוי לא תקין של הסכם המכר, אך אם נכרת עם לקוח-יזם, המוכר אחראי רק במקרה של נזק מכוון ובעלות ההפסדים בפועל שנגרמו על ידי החברה ללקוח-יזם.
2. ניתן לשמור את התוכן של כללים אלה על ידי הדפסה, שמירה באמצעים או הורדה בכל עת מאתר החנות.
3. במקרה של מחלוקת שתתעורר במסגרת הסכם המכר שנחתם, הצדדים ינסו ליישב את המחלוקת בצורה טובה. החוק החל על פתרון כל סכסוך הוא הדין הפולני.
4. כל לקוח יכול להשתמש באפשרויות מחוץ לבית המשפט כדי לפתור תביעות ולהשיב נזקים. בעניין זה, הלקוח רשאי להשתמש בגישור. רשימות מגשרים קבועים ומרכזי גישור קיימים מוגשות ומסופקות על ידי יושבי ראש המשפט המחוזיים הרלוונטיים. לקוח שהוא צרכן יכול גם להשתמש בתלונות מחוץ לבית המשפט על ידי הגשת תלונה דרך הפלטפורמה המקוונת של האיחוד האירופי ODR, הזמינה בכתובת: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. המוכר שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים בכללים אלה. כל ההזמנות המתקבלות על ידי המוכר לביצוע לפני מועד כניסת התקנון החדש לתוקף מבוצעות על בסיס הכללים שהיו בתוקף במועד ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח. שינויים בתקנון נכנסים לתוקף תוך 7 ימים מתאריך הפרסום באתר החנות. המוכר מודיע ללקוח 7 ימים לפני כניסתם לתוקף של הכללים החדשים, או על שינויים בכללים באמצעות דואר אלקטרוני המכיל קישור לטקסט של הכללים המתוקנים. אם הלקוח לא יקבל את התקנון החדש, הוא מחויב להודיע למוכר, דבר שמוביל לסיום הסכם המכר בהתאם להוראות בסעיף §14 לתקנון.
6. התקנון נכנס לתוקף באתר 01/10/2022.