רוצים להחזיר מוצר? אין בעיה!
אנחנו שואפים להבטיח שלקוחותינו ישארו מרוצים משירות MAKEUP ולכן אנחנו מציעים מערכת החזרת מוצרים נוחה. כדי לעשות זאת, עליכם לבצע כמה שלבים פשוטים.
1. השלימו את בקשת ההחזר המתאימה.
א) אם שלמות האריזה לא מופרת, במשך 14 ימים ממועד הרכישה אתם יכולים לבצע סירוב מהמוצר הנרכש, בכך שתמלאו בקשה. בבקשה, שימו לב, ההחזר אפשרי רק עבור כל החבילה. יש להעביר את החבילה למחסן הבא בישראל: IL POB53 נמל התעופה בן גוריון 7010000, הנמען: חברת געש. שימו לב, הלקוח יכול לבחור בעצמו את חברת השליחויות כדי להוביל את החבילה למחסן.
מוצרים שהוחזרו צריכים להישאר ללא שימוש, במצב שהתקבלו, ובקופסה ו/או אריזתם המקורית. מאחר ותאריך התפוגה של מוצרי קוסמטיקה המסומנים בסמל PAO (תקופה לאחר פתיחה) מחושב החל מרגע הסרת מכסה המיכל האטום לראשונה, לא ניתן להחזיר את הפריטים שנפתחו, נבדקו, נוסו או בשימוש.
במידה ותבחין בנזק לחבילה בנוכחות שליח, נא לצלם את הנזקים ולסרב לקבלו.
ב) למרבה הצער, למרות שהו מצב נדיר, אפילו המותגים המפורסמים ביותר אינם חסינים בפני בעיות ייצור. אם קיבלת מוצר פגום, נא למלא את הטופס המתאים ולזהות מהי התקלה.
ג) אתם יכולים להחזיר מוצרים בריכות לא ראויה. לצערינו הרב, אפילו המותגים הכי מפורסמים אינם חסינים מכשל בייצור. במקרה וקיבלתם פריט פגום, אנא מלאו את הטופס המתאים.
2. תעשו העתק או סרקו את הבקשה, תצלמו את המוצר ושלחו את הקבצים למנהלים שלנו בדוא"ל.
צילומי המוצרים יעזרו לנו להבין את הבעיה ויזרזו את מועד החזרת הסחורה והפיצויים. לאחר הסכמת כל פרטי ההחזר עם המנהלים ומילוי הטפסים הדרושים, ארזו את המוצרים בשקית או בקופסה. נא להקפיד לכלול בשקית/קופסה את הבקשה והעתק של מסמך התשלום, בלעדיהם לא נוכל לקבל את ההחזר.
3. תוך 14 ימים לאחר קבלת החבילה אנחנו נבחן את המוצרים שהוחזרו ונקבל החלטה לגבי החזרת הכספים לחשבון שצוין. בנוסף, תקבלו הודעה לדוא"ל לגבי מצב ההחזר.